duminică, 6 mai 2007

Bufonii Regelui


Teatrul de Revista "Constantin Tanase" este un loc in care basmele copilariei isi dau mana cu lumea lui Stephen King. Ma asteptam sa gasesc in audienta in principal batrani (banuiala confirmata de izul vag de formol din sala), dar chiar in fata mea statea o familie destul de tanara cu un copil ce parea foarte amuzat de aluziile transparente ale actorilor la limbi, impotenta si cotzaiala in general.

Recunosc, au fost cateva momente veritabil amuzante cu Regele (un mos debil de care mi-e teama ca nu juca un rol, ci asa era el), a carui aparitie finala l-a trimis pe Misu direct la podea, facut KO. Personal, cel mai tare mi s-a parut a fi amuzamentul general al batranilor din sala la un sketch despre internet, mouse, hackeri, e-mail si Bill Gates.

Intr-un cuvant, daca doriti sa va teleportati pentru 2 ore intr-o lume suprarealista, presarata cu dansatori cu priviri de psihopati, regine ce combina femei pentru sotii lor debili si un minunat tur de forta actoricesc al lui Cristian "Dati-mi Palme Ca Sunt Prea Prost" Simion, mergeti cu incredere la spectacolul "Bufonii Regelui", la Teatrul de Revista "Constantin Tanase".

2 comentarii:

KOX spunea...

Bin der, dan zat.
:)

DaVinci RPK spunea...

Mi tu ! Uarth evri peni. Pacat ca iar a lipsit Doro...